Dominion Voting Systems

The MyPillow CEO is accused of owing millions to a pair of law firms defending him in defamation suits from two voting machine companies.
Dominion reached a $787.5 million settlement with Fox News in April on the same day the trial was scheduled to begin.
Shareholders say Fox's disregard for the truth opened it to the $787 million settlement it paid out to Dominion Voting Systems and other such claims.
Former Fox News producer Abby Grossberg alleged she was pressured into giving false testimony regarding the Dominion defamation case.
White House press secretary Karine Jean-Pierre responded to Fox News' "dictator" graphic, and the network didn't seem to like it.
One employee said, “the rank and file journalists are getting let go” as “the sacrificial lambs” — while “upper management are sitting pretty.”
The voting software company secured a $787.5 defamation settlement with Fox News, but that's not enough to save the business, CEO John Poulos said.
Lachlan Murdoch says Fox paid $787 million to settle a lawsuit on its reporting to avoid a divisive trial and lengthy appeals process.
Axios obtained a copy of the letter, claiming “Rupert Murdoch himself” broke promises to the former prime-time host.
Tucker Carlson fill-in Lawrence Jones got a Dominion dig from the Satanic Temple's Lucien Greaves.